• Banner5

Wto: u cummerciu in i beni in u terzu trimestre hè sempre più bassu ch'è prima di l'epidemia

Trade global in i beni recompato in u terzu quartu signale, ma ancu hè cascatu tuttu, Europa, cum'è altre regione "hà adulicatu l'ecunumiada, sicondu i dati liberati da l'urganizazione di u cummerciu mundiale nantu à u 18u.

Da a prospettiva di u performance, a ripressione momentu hè forte in regioni cù un gradu di reta di l'industriali, mentre a ripresa di e Regioni cù Risorse naturali cum'è relativamente In u terzu quartu di quist'annu, u volumu di ebbriè di beni da l'America di u Nord, Europa è Asia hà aumentatu significativu in una basa di doppiu di doppia cifre. Da a prospettiva di e dati è l'in l'aumentu di l'America è l'Europa hà dimustratu significativamente cù u secondu quartu, ma l'importamentu di tutte e regioni in u listessu periodu l'annu passatu.

Dacta dati chì in i primi trè quarti di questu annu, cummerciu glubale in i beni casconu da 8,2% annu à l'annu. Uccattonu chì u rumanonia rompradu in certi spazii puderanu affettà u cummerciu di e merchenzie in u quartu quartu, è più afranu u spettaculu di l'annu sanu.

In Ottobre, l'Organizazione di u cummerciu (Wurt) hà prevista chì u volumu di u cummerciu mundiale hè stressu da 9,2% l'annu dopu, ma a scala annu da esse assai più bassi di u nivellu n'ellu epigemic.


Tempu post: Dec-22-2020